خاموش!!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خاموش!!!
نوشته شده در سه شنبه 6 اسفند 1392
بازدید : 235
نویسنده : امین صادقی

فقط حتما توجه داشته باشید که پیش از انجام هر تغییری از رجیستری خود بک آپ بگیرید که در صورت اشتباه، دچار مشکل نشوید.

برای رسیدن به این پنجره، منوی استارت خود را باز کنید. سپسregedit را در نوار جستجو تایپ کنید. پس از باز شدن پنجره مورد نظر به KEY_LOCAL_MACHINE\\\\\\\\SYSTEM\\\\\\\\CurrentControlSet\\\\\\\\Control. بروید و دنبال متغیری با نام WaitToKillServiceTimeout باشید. مقدار پیش فرض این متغیر احتمالا 12000 یا 12( ثانیه) است.

این مقدار زمانی است که ویندوز پیش از خاموش شدن سیستم صبر می کند. می توانید با تغییر این عدد این مقدار زمان را تغییر دهید. عددی که انتخاب می کنید می تواند بین 2000 تا 20000 باشد. البته این کار همیشه هم به نفع مان نخواهد بود. زمانی که تعداد زیادی برنامه روی سیستم باز است با فشردن گزینه shut down زمانی که برنامه ها پیش از بسته شدن برای ذخیره داده ها استفاده می کردند کم می شود و بعضی اوقات مشکلاتی را پیش می آورد.

کار دیگری که می توان در این قسمت انجام داد، ایجاد یا تغییر در مقدار WaitToKillAppTimeou است. به HKEY_CURRENT_USER\\\\\\\\Control Panel\\\\\\\\Desktop بروید و اگر این مورد وجود نداشت ایجادش کنید و مقدارش را بر روی 2000 بگذارید. این مقدار زمانی را نشان می دهد که ویندوز پیش از بستن اجباری برنامه ها به آنها مهلت می دهد. همین کار را با گزینه ای به نامAutoEndTasks انجام دهید. اگر وجود نداشت بسازیدش و مقدار 1 را به آن اختصاص دهید. این ویژگی همانطور که از نامش هم مشخص است به صورت خودکار در صورت پاسخگو نبودن کاربر به درخواست بستن اجباری برنامه ها، این کار را انجام می دهد.

روی دسکتاپ خود راست کلیک کنید و یک میانبر با نام –s –t 00 –f shutdown.exe بسازید. این میانبر به طور خودکار به فایل اجرایی Shutdown در درایو ویندوز وصل می شود و هنگام کلیک بر روی آن این فایل بدون درخواست از کاربر اقدام به بستن اجباری برنامه های در حال اجرا می کند.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهتاب در تاریخ : 1392/12/6/2 - - گفته است :
سلام وبلاگت رو ميتوني بزرگتر كني البته با كمك من بيا اين جا بگم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: